Personeelsgesprek.nl is een bijzonder handig softwarepakket waarmee managers en personeelszaken veel tijd en werkdruk kunnen besparen bij het voorbereiden van personeelsgesprekken.

donderdag 17 april 2014

Gastblog Alice van Zurk: Hoera ik ben een FISH! WIFE! en Heb jij nog plezier op je werk?

Uit onderzoek is gebleken dat twee van de drie Nederlanders niet blij is met zijn werk.
Ik kan me zo verbazen over opmerkingen als:
“Ach ja je zit je tijd uit he?”
Of
´Tsja ik doe mijn ding, maar leuk vind ik het niet!´
Hoeveel % van je tijd zit je op je werk?
Voor de fulltimers onder ons, je bent meer op je werk dan je thuis met je gezin, of vrienden!!
Maak het dan leuk, doe er wat aan!Indien je hebt besloten om niet bij je huidige werkgever weg te gaan vanwege het risico om geen nieuwe baan te kunn..... MEER LEZEN? KLIK HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten